~`hidup mesti lah ceria bersama u'un lala~..

segunda-feira, 1 de agosto de 2011

KAWAN KU BERUBAH !

assalammualaikum semua.hari ni fara nak cite sikit pasal kawan baik farah..skrg ni dia da berubah sgt2..name die eika..sejak dia da kapel dgn mamat tu perangai dia berubah sgt2..dah tak mcm dulu lg..fara da la tak suke kapel dia tu..kapel pegang2 tgn..mcm tak de batas je..geram nye fara..kiteorang satu kls dgn dia da tak tahan da dgn perangai dia..lagi satu kesian donat kena mara2 dgn kapel eika..fara da bace da semua dkt wall eikin..sedih seyh bila tengok donat kena mcm tu..eika pun satu bukan nak bela donat..sedih seyh

domingo, 19 de junho de 2011

video...cbew nengox

video
video
huhu...cbew lah nengox...^_^

HaR1 BaPa

salam...hi fwend today is( father's day) huhu...kowng cmua dh smbut ke lum...hari bapa nie sthun skali jerk eikkk...huhu....kalu x smbut rugi tau...krnew...hri nie lah ktew nk ucpkan time acih kpd ayah kan3x....tetpi sp2x yg dh k'hilangan ayah 2 msti sdih...krn...x leh ckp lgi slmt hri bp....tpi x mngpe....ktew leh sdekahkan al-fatihah...untknye....~_~

sexta-feira, 20 de maio de 2011

ckg yg makin sombong skang

salam...emmm np ckg NORDIANA OTHMAN skang nie mkin sombong...bila aq ckp ngn dia,, dia wt dang jerk...adkah dia dh lpakan ank mridnya...bkan aq jerk yg kena rmai lg kwn2ku yg t'kena...dlu aq minat ngn dia tp skrg aq just angap dia cm aq x knal...krn aq skang ada owg br...dia lg 100x baik darinya...emmm key lah ckg..assalamualaikum

quinta-feira, 5 de maio de 2011

ckg yati,,(mamaku)

salam,,nie meulfarah nk citer tntng mamaku(ckg yati)...emmm, mula2 aq tngokx dia cm ibu ku sndiri..dia shomel, cute,n baik hati...aq kalu leh x nk pisah ngn dia krn bnyk pnglmn mnis aq ngn dia...dia juga p'nh ckp ngn aq ..>awk nie cute lah farah ckg suka ngn awk..awk suka tlong org n sbgainya..farah awk adlh pljar yg sy x leh lupakan krn awk dh bnyk tlng sya apabl saya ada mslh <....aq amat b'syukur krn dpt guru sprtinya...dia lah ckg pling b'bakti kpd ku...nie lg satu citer..> kalu farah dh tlng ckg msti beri money np erkk???,,oh cbab dia beri farah kerja yg (bnyk),,,heheheh...kalu farah tolak rezeki yg dia beri msti dia mrh sngt2<....citer sdih dia tipu ..dia ckp suami dia keje contracter,,ada suatu hari farah tngok buku keje dia nk tau ark dia tlis perrr...(jurutera)..huuuuuuuuhhh cdih lah gak tp farah tabik ngn dia krn dia kaya tapi x tnjuk2...emmm key lowh farah x leh luahkan bnyk2 cbab nnt kalu farah luahkan cmuanya,,nnt farah acik ketawa jerk cm owg glerrr........hehehehehe.........:=P......bye

come to me

Amal - Sahabat.mp3 - 4shared.com - perkongsian dan storan fail dalam talian - muat turun - Amal - Sahabat.mp3

Amal - Sahabat.mp3 - 4shared.com - perkongsian dan storan fail dalam talian - muat turun - <a href="http://www.4shared.com/audio/6UUyRnOA/Amal_-_Sahabat.html" target="_blank">Amal - Sahabat.mp3</a>